Le deal à ne pas rater :
Pokémon EV06 : où acheter le Bundle Lot 6 Boosters Mascarade ...
Voir le deal


V. -- Battle Cry.

Rehan Lavellan
Rehan Lavellan
ADMIN ☾ HORS LA LOI
Holopad
Avatar : Elizabeth Olsen.
Holopad :
V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_inline_nvc0afUnzw1qlt39u_250

--- rehan lavellan.

And you will go to Ajan Kloss, with a vision of a gentle coast and a sun to maybe dissipate shadows of the mess you made.
◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 Y0u0

--- family without blood.

Shall we look at the moon, my little loon ? Why do you cry ? Make the most of your life, while it is rife, while it is light.

V. -- Battle Cry. - Page 2 O395

◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 67202600420ea737a8dbe60dd766e823f2657c09

◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_inline_p9td1aZZrW1t9ndkh_540 V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_inline_p9tdq8ET8K1t9ndkh_540 V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_inline_p9tdsej9gU1t9ndkh_540

”You haven’t seen me mean. When you do, you’ll require a very big hanky.” ”To dry my tears ?” "To stop the bleeding."

◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 6gxf

--- valkyrie.

They said she was cruel because she'd been harmed in the past. They claimed she was cold because she just hadn't met the right fellow to warm her. Anything to soften her edges and sweeten her disposition—and what was the fun in that ? Her company was like strong drink. Bracing— and best to abstain if you couldn't handle the kick.

ikaar ϟ v. ϟ seven ϟ jay ϟ exvind ϟ elizand

V. -- Battle Cry. - Page 2 Gnkz

◊   ◊   ◊   ◊

Datapad

   
Et ça va rester cette histoire d'atterrissage pachydermique, tu sais ?

J’y compte bien, ça apporte de la consistance à leur relation  V. -- Battle Cry. - Page 2 4228499428  

J'aime beaucoup l'idée que tout ait été facile et léger entre eux et qu'ils soient restés en bons termes pour avoir été sur la même longueur d'ondes dans un contexte de Résistance pas bien folichon.

Rehan n’est pas du genre à se prendre la tête et V. non plus, donc sainement ça a juste pu être du « oui bon, c’est passager, on sait même pas si on sera vivants demain, et puis t’es de bonne compagnie » V. -- Battle Cry. - Page 2 3040614871

Ohlala mais s’il les détourne d’elle en plus V. -- Battle Cry. - Page 2 614754900 Je me dis que leur retrouvailles pourraient se faire justement parce que les Kingsmen reçoivent la prime sur la tête de Rehan et que V. la reconnaisse, peut être tente de la recontacter ? Dans un de mes rps, j’ai marqué que Rehan n’avait pas rejeté son transmetteur pour le Premier Ordre, elle aurait pu oublier de se séparer de celui de la Résistance également, pensant qu’ils ne seraient plus d’aucune utilité ?

A partir de ce moment là, ils ont chacun eu une évolution de vie qu’ils doivent rattraper et ils n’ont plus beaucoup l’occasion de pouvoir se raccrocher au confort d’une tête connue et qui se comprenne d’une certaine façon ? (Tout en n’ignorant pas qu’elle a un pilotage plus que limite V. -- Battle Cry. - Page 2 3040614871 !

Oh je le ferais encore V. -- Battle Cry. - Page 2 2431399927 Si tu veux on parle de cette histoire de Sensibilité en mp V. -- Battle Cry. - Page 2 4228499428
Valraym Meakil
Valraym Meakil
KINGSMEN
Holopad
Avatar : Avan Jogia.
Holopad : V. -- Battle Cry. - Page 2 AGcSoPq

Oh we don't own our heavens now
We only own our hell


V. -- Battle Cry. - Page 2 KWabNLs V. -- Battle Cry. - Page 2 SeQ9PXk

There's a smell of good years burning
And it won't fade away


V. -- Battle Cry. - Page 2 LMIZnSJ

Don't you know that happiness is a warm gun?

Datapad

   
@Gal'aad Serke Super !! V. -- Battle Cry. - Page 2 4070094101 Ça me va très bien comme ça, plus qu'à se lancer si tu as encore des disponibilités ! V. -- Battle Cry. - Page 2 2871943747 (Et je peux même te proposer de commencer parce que je fais partie des gens bizarres qui aiment bien ça. V. -- Battle Cry. - Page 2 2951349359)

@Rehan Lavellan C'est magnifique. V. -- Battle Cry. - Page 2 2951349359 Super idée pour le transmetteur de la Résistance, j'achète ! V. -- Battle Cry. - Page 2 1493248662 *Jette discrétos celui du PO tho parce que c'est trop la honte* V. -- Battle Cry. - Page 2 2050459993 Du coup il aurait effectivement tâché de la recontacter (non sans une petite blaguounette du genre "Coucou ma place au soleil" V. -- Battle Cry. - Page 2 3230888309) pour lui annoncer joyeusement que même s'ils sont de preux chevaliers, certains parmi les Kingsmen doivent quand même être tentés par la jolie prime sur sa tête mais que, pas de panique, il gère V. -- Battle Cry. - Page 2 2645849795 (un peu /paf) Et de fait ça lui aurait permis de renouer avec l'un des rares aspects positifs de son passé, ça fait jamais de mal. V. -- Battle Cry. - Page 2 2951349359  (Elle veut pas des cours de pilotage ? Non parce qu'il la reconnaîtrait entre mille à sa façon d'atterrir, c'est peut-être pas bon pour les affaires /pan V. -- Battle Cry. - Page 2 2951349359) Si tu as encore des disponibilités RP pour poser tout ça ce sera avec grand plaisir ! V. -- Battle Cry. - Page 2 2871943747 (Je veux TOUT savoir sur cette histoire de Sensibilité V. -- Battle Cry. - Page 2 4228499428)

En tout cas merci encore d'être passés par ici les copains, je suis super contente à l'idée de tracer un petit bout du chemin de V. avec vous ! V. -- Battle Cry. - Page 2 4070094101
Rehan Lavellan
Rehan Lavellan
ADMIN ☾ HORS LA LOI
Holopad
Avatar : Elizabeth Olsen.
Holopad :
V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_inline_nvc0afUnzw1qlt39u_250

--- rehan lavellan.

And you will go to Ajan Kloss, with a vision of a gentle coast and a sun to maybe dissipate shadows of the mess you made.
◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 Y0u0

--- family without blood.

Shall we look at the moon, my little loon ? Why do you cry ? Make the most of your life, while it is rife, while it is light.

V. -- Battle Cry. - Page 2 O395

◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 67202600420ea737a8dbe60dd766e823f2657c09

◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_inline_p9td1aZZrW1t9ndkh_540 V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_inline_p9tdq8ET8K1t9ndkh_540 V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_inline_p9tdsej9gU1t9ndkh_540

”You haven’t seen me mean. When you do, you’ll require a very big hanky.” ”To dry my tears ?” "To stop the bleeding."

◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 6gxf

--- valkyrie.

They said she was cruel because she'd been harmed in the past. They claimed she was cold because she just hadn't met the right fellow to warm her. Anything to soften her edges and sweeten her disposition—and what was the fun in that ? Her company was like strong drink. Bracing— and best to abstain if you couldn't handle the kick.

ikaar ϟ v. ϟ seven ϟ jay ϟ exvind ϟ elizand

V. -- Battle Cry. - Page 2 Gnkz

◊   ◊   ◊   ◊

Datapad

   
Viens rp, j’attends que ça ! On parle de la sensibilité en mp ? What a Face
Valraym Meakil
Valraym Meakil
KINGSMEN
Holopad
Avatar : Avan Jogia.
Holopad : V. -- Battle Cry. - Page 2 AGcSoPq

Oh we don't own our heavens now
We only own our hell


V. -- Battle Cry. - Page 2 KWabNLs V. -- Battle Cry. - Page 2 SeQ9PXk

There's a smell of good years burning
And it won't fade away


V. -- Battle Cry. - Page 2 LMIZnSJ

Don't you know that happiness is a warm gun?

Datapad

   
@Rehan Lavellan OUI VIENS !! V. -- Battle Cry. - Page 2 2244762618 (On joue le moment où il la retrouve ? V. -- Battle Cry. - Page 2 2837522208)
Rehan Lavellan
Rehan Lavellan
ADMIN ☾ HORS LA LOI
Holopad
Avatar : Elizabeth Olsen.
Holopad :
V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_inline_nvc0afUnzw1qlt39u_250

--- rehan lavellan.

And you will go to Ajan Kloss, with a vision of a gentle coast and a sun to maybe dissipate shadows of the mess you made.
◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 Y0u0

--- family without blood.

Shall we look at the moon, my little loon ? Why do you cry ? Make the most of your life, while it is rife, while it is light.

V. -- Battle Cry. - Page 2 O395

◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 67202600420ea737a8dbe60dd766e823f2657c09

◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_inline_p9td1aZZrW1t9ndkh_540 V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_inline_p9tdq8ET8K1t9ndkh_540 V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_inline_p9tdsej9gU1t9ndkh_540

”You haven’t seen me mean. When you do, you’ll require a very big hanky.” ”To dry my tears ?” "To stop the bleeding."

◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 6gxf

--- valkyrie.

They said she was cruel because she'd been harmed in the past. They claimed she was cold because she just hadn't met the right fellow to warm her. Anything to soften her edges and sweeten her disposition—and what was the fun in that ? Her company was like strong drink. Bracing— and best to abstain if you couldn't handle the kick.

ikaar ϟ v. ϟ seven ϟ jay ϟ exvind ϟ elizand

V. -- Battle Cry. - Page 2 Gnkz

◊   ◊   ◊   ◊

Datapad

   
Ouiii, viens chercher Rehan, ça va être génial ! V. -- Battle Cry. - Page 2 2370006649
Gal'aad Serke
Gal'aad Serke
HIGH REPUBLIC
Holopad
Avatar : Sebastian Stan
Holopad : V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_n3xtnm7VMm1qigkhdo3_500

And I'll fall on my knees
Tell me how's the way to be
Tell me how's the way to go
Tell me why I feel so low

V. -- Battle Cry. - Page 2 9d763e8d4a49348c295a0d9a3d5a4853c8061b49

Datapad

   
Tu peux lancer, je ne pourrai pas répondre avant le week end because reprise du boulot mais go ! V. -- Battle Cry. - Page 2 2050459993
Valraym Meakil
Valraym Meakil
KINGSMEN
Holopad
Avatar : Avan Jogia.
Holopad : V. -- Battle Cry. - Page 2 AGcSoPq

Oh we don't own our heavens now
We only own our hell


V. -- Battle Cry. - Page 2 KWabNLs V. -- Battle Cry. - Page 2 SeQ9PXk

There's a smell of good years burning
And it won't fade away


V. -- Battle Cry. - Page 2 LMIZnSJ

Don't you know that happiness is a warm gun?

Datapad

   
Je tâche de m'occuper de Rehan aujourd'hui et de Gal d'ici ce week-end alors ! V. -- Battle Cry. - Page 2 2871943747 Courage tout plein pour la reprise du boulot ! V. -- Battle Cry. - Page 2 4040114438
Gwen Yesmeth
Gwen Yesmeth
ADMIN ☾ MILICE
Holopad
Avatar : Phoebe Tonkin
Holopad :
V. -- Battle Cry. - Page 2 Erdi

--- delicate.

Long night with your hands up in my hair, echoes of your footsteps on the stairs, stay here, honey, I don't want to share cause I like you. Is it cool that I said all that? Is it chill that you're in my head? 'Cause I know that it's delicate.

◊   ◊   ◊   ◊


V. -- Battle Cry. - Page 2 H5yg V. -- Battle Cry. - Page 2 Mz07

--- cullwen.

And I feel life for the very first time, love in my arms and the sun in my eyes, I feel safe in the 5am light, you carry my fears as the heavens set fire.

◊   ◊   ◊   ◊


V. -- Battle Cry. - Page 2 Original

--- moiwen.

Oh, you're the best friend that I ever had, I've been with you such a long time, you're my sunshine and I want you to know that my feelings are true : I really love you.

◊   ◊   ◊   ◊



◊   ◊   ◊   ◊

V. -- Battle Cry. - Page 2 52oy

☾ ϟ ☾ ϟ ☾ ϟ ☾ ϟ ☾ ϟ ☾ ϟ ☾ ϟ ☾ ϟ

Datapad

   
@Valraym Meakil
On a déjà un beau lien avec Rehan mais du coup je viens avec une deuxième candidate V. -- Battle Cry. - Page 2 3255500423
Valraym Meakil
Valraym Meakil
KINGSMEN
Holopad
Avatar : Avan Jogia.
Holopad : V. -- Battle Cry. - Page 2 AGcSoPq

Oh we don't own our heavens now
We only own our hell


V. -- Battle Cry. - Page 2 KWabNLs V. -- Battle Cry. - Page 2 SeQ9PXk

There's a smell of good years burning
And it won't fade away


V. -- Battle Cry. - Page 2 LMIZnSJ

Don't you know that happiness is a warm gun?

Datapad

   
@Gwen Yesmeth Owiii ! V. -- Battle Cry. - Page 2 886454930 Est-ce que tu as des envies particulières pour Gwen ? V. -- Battle Cry. - Page 2 2871943747 Vu son âge, je me dis qu'elle aurait avant tout pu connaître l'un des frères adoptifs de V. ? Et puis ça leur fait un point commun, d'être adopté, de quoi s'entendre. V. -- Battle Cry. - Page 2 4228499428 Après, Gwen a dû composer avec ses propres problèmes, donc je ne sais pas à quel point ils auraient pu faire un bout de chemin ensemble dans la Résistance (surtout qu'ils n'étaient pas dans le même escadron), mais je me dis que la recroiser plus tard alors qu'il est devenu pirate pourrait être un premier jalon pour avoir une chance de renouer avec la Milice. V. -- Battle Cry. - Page 2 2080093650
Aedhianest Sinq'ler
Aedhianest Sinq'ler
KINGSMEN
Holopad
Avatar : Timur Simakov
Holopad :
V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_pflfrrY1Oc1reli55o3_400

Nos destins ténébreux vont sous des lois immenses
Que rien ne déconcerte et que rien n’attendrit.
Vous ne pouvez avoir de subites clémences
Qui dérangent le monde, ô Dieu, tranquille esprit !
― Victor Hugo


V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_nii51ssTyf1qhog62o3_250

“ We have a new problem, fresh from the oven and hot as hell.” ― Scott Lynch

V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_n3kg1lxpNz1t8241to2_400 V. -- Battle Cry. - Page 2 Tumblr_n3kg1lxpNz1t8241to3_400

Rp ➤ Rp ➤ Rp


Datapad

   
T'es obligé d'avoir un lien avec moi, j'ai fait la sournoiserie j'ai mis dans la fiche V. -- Battle Cry. - Page 2 3255500423 Un poti rp aussi sivoplé V. -- Battle Cry. - Page 2 1463046238 Est-ce que tu préfères qu'on commence par une convo ? C'est mort, Aedhian n'utilise ps les sms, il a pas le temps pour ça V. -- Battle Cry. - Page 2 3040614871 faut taper faut regarder son écran, no thxs. Holo-com ? V. -- Battle Cry. - Page 2 3524612558
Contenu sponsorisé
Holopad
Datapad

   

 

TopBot