Le deal à ne pas rater :
Réassort du coffret Pokémon 151 Électhor-ex : où l’acheter ?
Voir le deal


Absences

BB-8
BB-8
EWOK SAUVAGE
Holopad
Avatar : BB-8
Holopad :
Absences Tumblr_static_tumblr_static_8mwxug2s95wk4800sk0ssw404_640
BB-8 approves this forum !

Datapad

   
Absences & Ralentissements

take care, friend

Bien évidemment, la vie passe avant le rp. Nous avons des règles qui permettent une large liberté pour éviter la contrainte de poster systématiquement pour échapper à la suppression. Néanmoins si cela n'est pas possible en raison de votre situation, venez poster un petit update ici ! Veillez à nous tenir au courant dès que possible, en vous souhaitant de prendre soin de vous !

Code:

[color=#cc0000][center]<t2>ABSENCE</t2>[/center][/color]

<sur2>Pseudo :</sur2>  [i]Prénom et nom de votre personnage.[/i]

<sur2>Date de départ :</sur2>  [i]Celle-ci est-elle décalée par rapport à votre message ?[/i]

<sur2>Date de retour :</sur2>  [i]Lorsque vous ne ferez la joie de revenir parmi nous.[/i]

<sur2>Un petit mot ? :</sur2>  [i]À votre guise, explications ou recette de chez Marmiton.[/i]

Le ralentissement est différent de l'absence. Celui-ci vous permet de rester sur le forum, de continuer à rp mais à votre rythme plus qu'à celui minimum imposé dans le règlement. Il est fait pour les personnes en manque de motivation, d'inspiration qui veulent prendre un peu de recul sans pour autant partir totalement comme pour une absence.

Récapitulatif

Les Absents
Devon Thek : 22/09/2022 - 01/10/2022
Kara Aryss 22/09/2022 - indéterminée
Saphya Caalgen & Nova Ex'thon : 01/10/2022 - 31/10/2022
Valraym Meakil
Valraym Meakil
KINGSMEN
Holopad
Avatar : Avan Jogia.
Holopad : Absences AGcSoPq

Oh we don't own our heavens now
We only own our hell


Absences KWabNLs Absences SeQ9PXk

There's a smell of good years burning
And it won't fade away


Absences LMIZnSJ

Don't you know that happiness is a warm gun?

Datapad

   
Hello les copains ! Absences 4040114438

ABSENCE

Pseudo :  Valraym Meakil.

Date de départ :  Le jeudi 18 août !

Date de retour :  Le lundi 29 août au plus tard. Absences 2286913253

Un petit mot ? :  Je pars me ressourcer à la montagne, avec une tentative de déconnexion totale ! Absences 2710714215 (Et après le boulot reprend. :i)

Des bisous sur vos truffes, prenez soin de vous ! Absences 4144006337
Cullen Thelyss
Cullen Thelyss
ADMIN ☾ JEDI
Holopad
Avatar : Andrew Garfield
Holopad :
Absences B81e122108dbfd2feafc4575e546e717b9a8c9ed

--- cullen thelyss.

You could warn me when I do something bad. Blink once for dark side, twice for light.

playlist ϟ  pinterest

Absences IMG_4897 Absences Tumblr_inline_omz4t1v5AG1rfxlzz_100 Absences IMG_4895

I'm not doing this for the Republic. I'm not doing it for you. I'm not even doing it for me. I'm doing it for everyone that will come after us. We might never live to see the horrors that are coming, but they will. We have to protect the Republic for them. We have to risk our chance at happiness so they can have a life we might never know.

◊   ◊   ◊   ◊

Absences 6639e0efa1e2cd3acc0852f6ee41e647abcbafaf

--- jedi knight.

He no longer clung to the simplistic ideals of right and wrong or good and evil. He understood better than anyone that dark and light were intertwined in strange and complex ways.

rp ϟ rp ϟ rp

◊   ◊   ◊   ◊

Absences Ztu0

Datapad

   
Ooh, bonnes vacances ! Ressources-toi bien I love you
Rehan Lavellan
Rehan Lavellan
ADMIN ☾ HORS LA LOI
Holopad
Avatar : Elizabeth Olsen.
Holopad :
Absences Tumblr_inline_nvc0afUnzw1qlt39u_250

--- rehan lavellan.

And you will go to Ajan Kloss, with a vision of a gentle coast and a sun to maybe dissipate shadows of the mess you made.
◊   ◊   ◊   ◊

Absences Y0u0

--- family without blood.

Shall we look at the moon, my little loon ? Why do you cry ? Make the most of your life, while it is rife, while it is light.

Absences O395

◊   ◊   ◊   ◊

Absences 67202600420ea737a8dbe60dd766e823f2657c09

◊   ◊   ◊   ◊

Absences Tumblr_inline_p9td1aZZrW1t9ndkh_540 Absences Tumblr_inline_p9tdq8ET8K1t9ndkh_540 Absences Tumblr_inline_p9tdsej9gU1t9ndkh_540

”You haven’t seen me mean. When you do, you’ll require a very big hanky.” ”To dry my tears ?” "To stop the bleeding."

◊   ◊   ◊   ◊

Absences 6gxf

--- valkyrie.

They said she was cruel because she'd been harmed in the past. They claimed she was cold because she just hadn't met the right fellow to warm her. Anything to soften her edges and sweeten her disposition—and what was the fun in that ? Her company was like strong drink. Bracing— and best to abstain if you couldn't handle the kick.

ikaar ϟ v. ϟ seven ϟ jay ϟ exvind ϟ elizand

Absences Gnkz

◊   ◊   ◊   ◊

Datapad

   
Bonne vacances I love you Je t’attendrais avec impatience !
Aysun Sloane
Aysun Sloane
RELIQUATS
Holopad
Avatar : Naressa Valdez
Holopad : Absences Tumblr_pk83iwu9mF1reli55o10_r1_400

Souffrir est absurde et laid. Toute souffrance est un désordre... Mieux vaut s'accommoder des choses, ou les briser que de pleurer à la lune. ― David-Neel

Absences Tumblr_pk83iwu9mF1reli55o6_r1_400

Aysun parle en purple. Son droïde JN-451 en #cc6600.

Datapad

   
Il faut ramener des tartines de chèvre, et de confitures, des merveilles et des marmottes, tout ça ! Absences 2871943747  Absences 1116724064  je tâcherai de ne pas faire de bêtise, mais peut-être y'aura plus des bouts de galaxie quand tu reviendras Absences 1463046238

Profite !! Absences 2710714215
Valraym Meakil
Valraym Meakil
KINGSMEN
Holopad
Avatar : Avan Jogia.
Holopad : Absences AGcSoPq

Oh we don't own our heavens now
We only own our hell


Absences KWabNLs Absences SeQ9PXk

There's a smell of good years burning
And it won't fade away


Absences LMIZnSJ

Don't you know that happiness is a warm gun?

Datapad

   
Merci beaucoup mes chats, à très vite !! Absences 4040114438
Han Mirx
Han Mirx
HORS LA LOI
Holopad
Avatar : Hayden Christensen
Holopad : Absences Kcbc
Datapad

   
ABSENCE


Pseudo :  Ralkorb Sunfor & Han Mirx

Date de départ :  29/08/2022

Date de retour :  05/09/2022

Un petit mot ? :  Il est temps pour moi de partir un peu en vacances hehe. D'ici là des bisouuus! I love you
Rehan Lavellan
Rehan Lavellan
ADMIN ☾ HORS LA LOI
Holopad
Avatar : Elizabeth Olsen.
Holopad :
Absences Tumblr_inline_nvc0afUnzw1qlt39u_250

--- rehan lavellan.

And you will go to Ajan Kloss, with a vision of a gentle coast and a sun to maybe dissipate shadows of the mess you made.
◊   ◊   ◊   ◊

Absences Y0u0

--- family without blood.

Shall we look at the moon, my little loon ? Why do you cry ? Make the most of your life, while it is rife, while it is light.

Absences O395

◊   ◊   ◊   ◊

Absences 67202600420ea737a8dbe60dd766e823f2657c09

◊   ◊   ◊   ◊

Absences Tumblr_inline_p9td1aZZrW1t9ndkh_540 Absences Tumblr_inline_p9tdq8ET8K1t9ndkh_540 Absences Tumblr_inline_p9tdsej9gU1t9ndkh_540

”You haven’t seen me mean. When you do, you’ll require a very big hanky.” ”To dry my tears ?” "To stop the bleeding."

◊   ◊   ◊   ◊

Absences 6gxf

--- valkyrie.

They said she was cruel because she'd been harmed in the past. They claimed she was cold because she just hadn't met the right fellow to warm her. Anything to soften her edges and sweeten her disposition—and what was the fun in that ? Her company was like strong drink. Bracing— and best to abstain if you couldn't handle the kick.

ikaar ϟ v. ϟ seven ϟ jay ϟ exvind ϟ elizand

Absences Gnkz

◊   ◊   ◊   ◊

Datapad

   
J’suis outrée, tu m’abandonnes Absences 192610578
Bonne vacances mon chat I love you
Valraym Meakil
Valraym Meakil
KINGSMEN
Holopad
Avatar : Avan Jogia.
Holopad : Absences AGcSoPq

Oh we don't own our heavens now
We only own our hell


Absences KWabNLs Absences SeQ9PXk

There's a smell of good years burning
And it won't fade away


Absences LMIZnSJ

Don't you know that happiness is a warm gun?

Datapad

   
Je suis de retour, fromage, confiture et miel pour tout le monde !! Absences 4040114438 Je profite encore de ma maman jusqu'à mardi et je reprends le boulot cette semaine donc je tâche de rattraper ce que j'ai manqué et de me mettre à jour d'ici la fin de ce week-end ! Absences 886454930 Des bisous tout doux, je suis contente de vous retrouver ! Absences 4144006337
Rehan Lavellan
Rehan Lavellan
ADMIN ☾ HORS LA LOI
Holopad
Avatar : Elizabeth Olsen.
Holopad :
Absences Tumblr_inline_nvc0afUnzw1qlt39u_250

--- rehan lavellan.

And you will go to Ajan Kloss, with a vision of a gentle coast and a sun to maybe dissipate shadows of the mess you made.
◊   ◊   ◊   ◊

Absences Y0u0

--- family without blood.

Shall we look at the moon, my little loon ? Why do you cry ? Make the most of your life, while it is rife, while it is light.

Absences O395

◊   ◊   ◊   ◊

Absences 67202600420ea737a8dbe60dd766e823f2657c09

◊   ◊   ◊   ◊

Absences Tumblr_inline_p9td1aZZrW1t9ndkh_540 Absences Tumblr_inline_p9tdq8ET8K1t9ndkh_540 Absences Tumblr_inline_p9tdsej9gU1t9ndkh_540

”You haven’t seen me mean. When you do, you’ll require a very big hanky.” ”To dry my tears ?” "To stop the bleeding."

◊   ◊   ◊   ◊

Absences 6gxf

--- valkyrie.

They said she was cruel because she'd been harmed in the past. They claimed she was cold because she just hadn't met the right fellow to warm her. Anything to soften her edges and sweeten her disposition—and what was the fun in that ? Her company was like strong drink. Bracing— and best to abstain if you couldn't handle the kick.

ikaar ϟ v. ϟ seven ϟ jay ϟ exvind ϟ elizand

Absences Gnkz

◊   ◊   ◊   ◊

Datapad

   
@Valraym Meakil oh mon chou je suis trop contente de te revoir Absences 3158950681
Profite bien de ta maman ! I love you
Contenu sponsorisé
Holopad
Datapad

   

 

TopBot